Prof. dr Ivana Domazet
Naučni savetnik

Kontakt podaci i vreme prijema

Kabinet: 105

Vreme prijema:
po dogovoru

Telefon: 011 26 21 730

E-mail: ivana.domazet@bba.edu.rs

Master studije

Marketing menadžment
Integrisane marketing komunikacije
Marketing informacioni sistem

Doktorske studije

Marketing u finansijama

Biografija

Obrazovanje i stručno usavršavanje

Rođena je 1974. godine. Diplomirala je 1997. godine na Ekonomskom fakultetu u Beogradu (smer Marketing) sa prosečnom ocenom 9,11. Poslediplomske studije, sa prosečnom ocenom 10, završila je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu i magistrirala je 2001. godine odbranivši magistarsku tezu pod nazivom „Uloga marketinga u formulisanju i implementaciji razvojne strategije preduzeća“. Naučno zvanje magistar ekonomskih nauka i istraživačko zvanje istraživač saradnik stekla je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Doktorsku disertaciju, pod nazivom „Integrisane marketing komunikacije finansijskih organizacija“ odbranila je 2010. godine na Beogradskoj bankarskoj akademiji – Fakultetu za bankarstvo, osiguranje i finansije, Beograd.

Tokom poslediplomskih studija, bila je na usavršavanju na Fakultetu za menadžment (SAA), Univerziteta iz Torina, u okviru realizacije dvogodišnjeg Tempus projekta – Business University of the New Age in Serbia (BUONA). Tom prilikom upoznala se sa sadržinom naprednih kurseva iz oblasti Marketinga koji se sprovode na torinskom SAA, te je svoja iskustva prenela i na kreiranje savremenog kursa Marketing menadžment na master studijama Beogradske bankarske akademije. Osim toga, učestovala je na više naučnih i stručnih konferencija iz oblasti poslovne ekonomije i marketinga, i pohađala profesionalne kurseve iz oblasti integrisanih marketing komunikacija, PR-a, marketinškog istraživanja i digitalnog marketinga.

Profesionalna karijera

U periodu 1998-2003. godina bila je zaposlena na Institutu za tržišna istraživanja (IZIT) Beograd, najpre kao istraživač pripravnik, a zatim kao istraživač saradnik. Od avgusta 2003. godine zaposlena je na Institutu ekonomskih nauka iz Beograda gde 2010. stiče zvanje naučni saradnik, a 2020. stiče zvanje naučni savetnik. Bila je Predsednik Naučnog veća Instituta ekonomskih nauka u Beogradu u periodu 2014-2019. godina. Ivana Domazet je: Zamenik predsednika Upravnog odbora Instituta ekonomskih nauka iz Beograda (od 2014. godine); član Upravnog odbora Instituta društvenih nauka iz Beograda (od 2014. godine); član Saveta BBA (od 2015); član Naučnog društva ekonomista Srbije (od 2010. godine) i član Srpskog udruženja za marketing (od 2011. godine).

Paralelno sa naučnoistraživačkom posvećena je i nastavnoj karijeri na Beogradskoj bankarskoj akademiji – Fakultetu za bankarstvo, osiguranje i finansije, gde je angažovana od 2006. godine na izvođenju nastave na predmetima iz oblasti Marketinga. Uz to od 2005. godine kontinuirano je angažovana i kao konsultant iz oblasti marketinga u više srpskih kompanija, gde se primarno bavi korporativnim brendiranjem i kreiranjem strategija integrisanih marketinških komunikacija.

Važniji naučni radovi

  1. Domazet, I. Neogradi, S. Simović, V. (2019). Značaj društvenih mreža kao digitalnih kanala komunikacije u srpskim bankama. Marketing, 50(4):289-297.
  2. Domazet, I. Cvetkov-Čikošev, T. (2019). Uloga digitalnog marketinga u razvoju i pozicioniranju brenda Nisotec. Nacionalna konferencija sa međunarodnim učešćem „Izazovi savremenog marketinga“. Srpsko udruženje za marketing – SeMa, Beograd, pp. 101-111.
  3. Domazet, I. Simović, V. (2019). The use of Google Analytics for measuring website performance of non-formal education institution. In: Handbook of research on social and organizational dynamics in the digital era. Business Science Reference, Hershey, pp. 483-498.
  4. Domazet, I. Neogradi, S. (2019). Značaj primene digitalnih tehnologija u bankarstvu: stavovi menadžera banaka. Nacionalna konferencija sa međunarodnim učešćem „Izazovi savremenog marketinga“. Srpsko udruženje za marketing – SeMa, Beograd, pp. 112-119.
  5. Domazet, I. (2018). Digital Transformation of Business Portfolio Through DCRM. In: Digital transformation : New Challenges and Business Opportunities. Silver and Smith Publishers, London, pp. 214-235.
  6. Domazet, I. Đokić, I. Milovanov, O. (2018). The Influence of Advertising Media on Brand Awareness. Management, 23(1):13-22.
  7. Domazet, I. Zubović, J. Lazić, M. (2018). Driving Factors of Serbian Competitiveness – Digital Economy and ICT. Strategic management: international journal of strategic management and decision support systems in strategic management, 23(1):20-28.
  8. Domazet, I. Kovačević, M. (2018). The role of green marketing in achieving sustainable development. In: Sustainable growth and development in small open economies. Institute of World Economics; Centre for Economic and Regional Studies of the Hungarian Academy of Sciences, Budapest, pp. 57-72.
  9. Domazet, I. Neogradi, S. (2018). Digital Marketing and Service Industry: Digital Marketing in the Banking Industry. In: Managing diversity, innovation, and infrastructure in digital business. Business Science Reference, Hershey, PA, pp. 20-41.
  10. Domazet, I. (2016). Improving Competitiveness through National Branding. In: Development, competitiveness and inequality in EU and Western Balkans. Sofia University St. Kliment Ohridski, Sofia, pp. 62-81.
  11. Domazet, I. (2015). Nacionalni brend Srbije kao faktor unapređenja konkurentnosti zemlje. In: Strukturne promene u Srbiji – dosadašnji rezultati i perspektive. Institut ekonomskih nauka, Beograd, Beograd, pp. 482-496.
  12. Domazet, I. (2013). Brendiranje Srbije. Treći program. 157(2013):191-209.

Monografije i zbornici radova

  1. Domazet, I. Radović-Marković, M. Bradić-Martinović A. (2018). Digital Transformation- New Challenges and Business Opportunities. London, UK: Silver and Smith Publishers. ISBN: 978-86-89465-42-6
  2. Domazet, I. Zubović, J. (2018). Theoretical and Empirical Aspects of Economic Science – 60 years of challenges and opportunities. Beograd: Institut ekonomskih nauka. ISBN 978-86-89465-42-6
  3. Marjanović, D. Domazet, I. (2018). Unapređenje makro konkurentnosti: fiskalni aspekt. Beograd: Institut ekonomskih nauka. ISBN 978-86-89465-45-7
  4. Richet, X. (Ed.), Özer, M. (Ed.), Grubišić, Z. (Ed.), Domazet, I. (Ed.). (2016). Europe and Asia: economic integration prospects. Nice: CEMAFI International. ISBN 979-10-96557-02-8
  5. Domazet, I. (2012). Marketing komunikacije finansijskih organizacija. Beograd: Institut ekonomskih nauka. ISBN 978-86-80315-91-1