­

Vanredni profesor

Predmeti na kojima je angažovana:

1. Marketing menadžment

2. Integrisane marketing komunikacije

3. Marketing u finansijama

Kabinet: 105

Vreme prijema: po dogovoru

E-mail: ivana.domazet@bba.edu.rs

 

 

 

Biografija

Ivana Domazet je vanredni profesor na Beogradskoj bankarskoj akademiji, gde predaje na predmetima "Marketing menadžment" na osnovnim studijama i “Integrisane marketing komunikacije” na master studijama dok je na doktorskim studijama angažovana na predmetu "Marketing u finansijama." 

Zaposlena je na Institutu ekonomskih nauka u Beogradu kao viši naučni saradnik. Osnovne i poslediplomske studije završila je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde je diplomirala 1997. godine, a magistrirala 2001. Magistarski rad sa temom "Uloga marketinga u formulisanju i implementaciji razvojne strategije preduzeća" odbranila je marta 2001. godine. Naučno zvanje magistar ekonomskih nauka stekla je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Doktorsku disertaciju pod nazivom "Integrisane marketing komunikacije finansijskih organizacija" odbranila je juna 2010. na Beogradskoj bankarskoj akademiji i time stekla naučno zvanje doktor ekonomskih nauka.

Predsednik je Naučnog veća Instituta ekonomskih nauka, zamenik Predsednika UO Instituta ekonomskih nauka i član UO Instituta društvenih nauka. Član je Naučnog društva ekonomista Srbije i Srpskog udruženja za marketing. Samostalno ili koautorstvu napisala je preko 80 naučnih radova.

Udžbenici i monografije

Domazet I. (2012) Marketing komunikacije finansijskih organizacija, Institut ekonomskih nauka, Beograd.

Naučni i stručni radovi

  1. Domazet I, Neogradi S. (2018) Digital Marketing and Service Industry: Digital Marketing in Banking Industry,Međunarodna monografija „Managing Diversity, Innovation, and Infrastructure in Digital Business“, Urednik: Nilanjan Ray, Izdavač: IGI Global, Business Science Reference, Hershey, USA.
  2. Domazet I, Đokić O, Milovanov O. (2018) The Influence of Advertising Media on Brand Awareness, Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies, 23(1), str. 13-22. 
  3. Domazet I, Kovačević M. (2017) The Role of Green Marketing in Achieving Sustainable Development, Međunarodna monografija„Sustainable growth and development in small open economies, Izdavač: Institute of World Economics, Budapest, Hungary, str. 57-73. 
  4. Domazet I, Lazić M. (2017) „Information and communication technologies as a driver of the digital economy”, Zbornik radova sa međunarodne konferencije „Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, Subotica, Organizator: Ekonomski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu, 19. maj 2017, str 11-19. 
  5. Domazet I. (2016) Unapređenje konkurentnosti preduzeća implementacijom CRM modela, u Minović J. et al.Pravci strukturnih promena u procesu pristupanje Evr, str. 225-241.
  6. Domazet I, Stošić I, Hanić A. (2016) New technologies aimed at improving the competitiveness of companies in the services sector, Međunarodna monografija„Europe and Asia: Economic Integration Prospects, Izdavač: CEMAFI International, Nice, France 2016, str. 363-377.
  7. Domazet I.(2016) Improving Competitiveness through National Branding, Međunarodna monografija “Development, Competitiveness and Inequality in EU and Western Balkans”Izdavač: Sofia University Sv. Kliment Ohridski, Bulgaria; str. 61-80.
  8. Domazet I (2015) Nacionalni brend Srbije kao faktor unapređenja konkurentnosti zemlje, u Stošić I, ur. Strukturne promene u Srbiji, str. 482-496 izdavač: Institut ekonomskih nauka, Beograd
  9. Domazet I. (2011) Uloga marketinga u unapređenju kvaliteta ljudskih resursa, u Zubović J, ur. Aktivne mere na tržištu rada i pitanja zaposlenosti, izdavač: Institut ekonomskih nauka, Beograd, str. 260-279. COBISS.SR: 1024427920 ISBN 978-86-80315-86-7,CIP 331.5(497.11)(082)
  10. Domazet I. (2013) Brendiranje Srbije, Treći program br. 157-2013, str 191-209, COBISS.SR-ID 200867340, ISSN 0564-7010.
  11. Domazet I, Hanic H , Hanic A. (2015), Tehnološka infrastruktura CRM-KAM koncepta : faktor konkurentnosti finansijskih organizacija, FBIM Transactions : Finance, Business, Information & Industrial Technologies, Management, Vol.3 No.2, str. 23-32.
  12. Domazet I, Simović V. (2013) New technologies in education, u monografiji Entrepreneurship, finance and education in the digital age, urednici: Радовић Марковић et al. издавач: Lap Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, Nemačka, str. 324-34
  13. Domazet I, Zubović Ј, (2011) Database marketing based business development: the case of Serbian financial sector, u Štefan Bogdan Šalej et al, ur. Contemporary issues in the integration processes of Western Balkan countries in the European Union, International Center for Promotion of Enterprises Ljubljana, Slovenia, str.399-415.
  14. Domazet I, Hanić А. (2012) Promotion of Serbian National Image in the Light of EU Accession, u monografiji European integration process in Western Balkan countries, urednici: Paulino Teixeira et al, izdavač: Faculdade de Economia Universidade de Coimbra, Portugal, str. 589-607.
  15. Domazet I, Stošić I. (2013) Strengthening the competitiveness of Serbian economy and the corporate market restructuring, Economyc Analysis, Vol. 46, No ¾, str. 108-124.
  16. Domazet I, Zubović Ј, Simeunović I. (2012) Analiza procesa i faza razvoja efikasnih marketing komunikacija, Ekonomika 3(2012), str. 21-31.
  17. Domazet I, Stošić I, Zubović I. (2011) Strategic Management Concept and Market Restructuring as a Response to New Challenges of the World Financial Crisis, Management 61 (2011), str. 79-88.

Istraživački projekti i naučne studije

  1. HELVETAS Performing and Responsive Social Sciences project „Aftermarkets“, za potrebe Sekretarijata za javne politike Republike Srbije, 2016.
  2. FP7 projekat - Support to Establishment of National/Regional Social Sciences Data Archives (SERSCIDA), 2012-2014.
  3. RRPP Program - Active Measures of Employment Policy – Labour Market, Labour Economics and Economic Trends, realizovanog u okviru RRPP programa (Regional Research Promotion Programme RRPP), 2011-2012.
  4. Izazovi i perspektive strukturnih promena u Srbiji: strateški pravci ekonomskog usklađivanja sa zahtevima EU (OI 179015), 2010-215.
  5. Evropske integracije i društveno-ekonomske promene privrede Srbije na putu ka EU (III 47009), 2010-2018.
  6. Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brenda Srbije, na zahtev Ministarstva trgovine i usluga Republike Srbije, 2009-2011.
  7. Integracija sektora finansijskih usluga zemalja Balkana u evropski finansijski sistem, u okviru Programa integrisanih aktivnosti "Pavle Savić".
  8. Uključivanje privrede Srbije u Evropsku uniju – planiranje i finansiranje regionalnog i ruralnog razvoja i politika razvoja preduzeća (159004) 2006-2010.
  9. Multifuncionalna poljoprivreda i ruralni razvoj u funkciji uključivanja Republike Srbije u Evropsku uniju (149007) 2006-2010.
  10. Unapređenje izvoza i međunarodne konkurentnosti Srbije (1464) 2000-2005.
­