­

30. marta 2013. godine Fakultet je organizovao kreativnu radionicu "Izrada biznis plana i preduzetništvo" za učenike srednjih škola.

Radionicu su pohađali učenici iz sledećih srednjih škola:

  1. Ekonomsko trgovinske škole iz Šabca,
  2. Ekonomske škole iz Čačka,
  3. Prve ekonomske škole iz Beograda,
  4. Druge ekonomske škole iz Beograda,
  5. Pete ekonomske škole iz Beograda,
  6. Ekonomske škole "Nade Dimić" iz Zemuna,
  7. Prve beogradske gimnazije,
  8. Treće beogradske gimnazije,
  9. Desete beogradske gimnazije,
  10. Ekonomska "Dr Kosta Cukić" iz Beograda,
  11. Pravno poslovne škole iz Beograda.

128. učenika je dobilo Sertifikate o pohađanju radionice " Biznis plan i preduzetzništvo".

Tokom održavanja kreativne radionice "Izrada biznis plana i preduzetništvo" 55 učenika se prijavilo za takmičenje u izradi biznis planova.

S tim u vezi učenici koji su se prijavili treba da imaju u vidu sledeće rokove:

  •   12. april: rok za dostavljanje pisanih radova (biznis planova) slanjem na adresu office@bba.edu.rs;
  •   13. april: konačna selekcija i obaveštenje učeničkih timova-finalista koji će na završnom skupu prezentovati svoje radove;
  •   20. april: završni skup na kome će učenički timovi-finalisti u zgradi Fakulteta prezentovati svoje biznis planove i na kome će žiri izabrati najbolje radove i dodeliti nagrade.

Biznis plan može da pripremi jedan učenik ili tim do tri učenika.

Učenik odnosno tim koji osvoji prvo mesto će dobiti stipendiju u visini od EUR 3.000; drugoplasirani i trećeplasirani će dobiti stipendije od EUR 2.000 odnosno EUR 1.000 dok će ostali učesnici završnog skupa dobiti stipendije u visini od EUR 300.

Za sve dodatne informacije i pitanja, kontaktirajte nas putem telefona 011/2621-730 ili emailom na office@bba.edu.rs .

 

30 mart bpp 2Prodekan dr Mališa Đukić i prof. dr Svetislav Paunović 30 mart bpp 1Učenici srednjih škola
30 mart bpp 3Prof. dr Svetislav Paunović 30 mart bpp 6Prof. dr Zvonko Brnjas
30 mart bpp 5Učenici Prve ekonomske škole 30 mart bpp 7aDodela Sertifikata

 

 

 

­